Public relations en marketingcommunicatie voor organisaties

Product details

NULL

Afwerking: 
Andere uitvoering
Aantal pagina's: 
220
Afmetingen: 
240x160
Verschijningsdatum: 
28/09/2012
EAN: 
9789038219790
Nur-code: 
Toegepaste communicatiekunde (bv artsen/verpleegkundigen & patiënten, leerkrachten/ouders)
Uitgever: 
Academia Press
Druk: 
1

Public relations en marketingcommunicatie voor organisaties

Een inleiding

    Over communicatie zijn al vele boeken geschreven: brede, algemene boeken over bedrijfscommunicatie of communicatiemanagement en specifieke boeken over public relations of marketingcommunicatie. Dit boek probeert een algemene basis te bieden en toch specifiek in te gaan op zowel public relations als op marketingcommunicatie. Het geeft een actueel overzicht van definities, doelstellingen, instrumenten en raakvlakken van beide communicatiedisciplines. Public relations en marketingcommunicatie voor organisaties: een inleiding is bedoeld voor studenten communicatiemanagement of bedrijfsmanagement.

    Prijs:18,50

    Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

    Beschikbaarheid:

    Uitverkocht