Zelf een podcast maken In 5 stappen van idee tot aflevering Author: Eva Moeraert Pieter Blomme Paperback 2021 134 Waarom is een goede podcast als een hamburger? Wat is het verschil tussen podcast en radio? Kun je rijk worden van een[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Horen, zien en tolken Werken als tolk in de sociale sector Author: Raïssa De Keyser Paperback 2023 128 In Horen, zien en tolken beschrijft Raïssa De Keyser haar ervaringen als sociaal tolk. Aan de hand van intrigerende casussen[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Lobbyen Inzicht, Invloed, Impact. Hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen Author: Karel Joos Paperback 2019 288 Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
We love events (nieuwe editie) Een gedurfde kijk op marketing Author: Peter Decuypere Paperback 2020 382 Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het coronavirus compleet achterhaald nieuws is wanneer je dit leest. Maar bij de herdruk,[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Journalistiek in maatschappelijk perspectief 2022 Een inleiding tot journalistieke theorie en onderzoek Author: Annelore Deprez Sarah Van Leuven Paperback 2022 302 Journalistiek in maatschappelijk perspectief is het eerste Nederlandstalige handboek dat het studiedomein van de journalistiek[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Storytelling Verhalen maken merken Author: Guido Everaert Paperback 2014 192 Al te vaak wordt in de marketingwereld een perspectief gehanteerd dat erg merk- en organisatiegeoriënteerd is. Waarna men zich de vraag stelt[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
In gesprek met ouders Een positieve relatie tussen school en thuis Author: Ingrid van Essen Anton Horeweg Paperback 2023 166 Hoe communiceer je met lastige of moeilijk bereikbare ouders? Welke systemische interventies bestaan er voor effectieve[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Marketing De nieuwe principes Author: Steven Van Belleghem Paperback 2014 324 Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele[...] Prijs:€ 49,99 In winkelmandje
Schrijven met impact Bereik als onderzoeker, expert of adviseur lezers buiten je vakgebied Author: Ann De Ron Paperback 2019 160 Hebben je teksten en adviezen niet de impact die ze verdienen? Ben je bang dat lezers buiten je vakgebied je niet of verkeerd zullen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Spreken met impact Overwin je spreekangst, hanteer je eigen spreekstijl, ga in verbinding met je publiek Author: Stefanie Van Moen Paperback 2020 160 Ben je bang dat jouw stem verloren gaat in de massa? Krijg je klamme handen alleen al van de gedachte om een speech te geven of een[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De conversation manager, editie 2013 - Nederlandse versie Het einde van de traditionele adverteerder Author: Steven Van Belleghem Paperback 2013 240 De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De power van post Hoe printmail hyperrelevant blijft in een digitale wereld Author: Tatjana Raman Katrien Merckx Paperback 2022 332 Hoe neem je printmail op in je mediacampagne? Waarom is digitaal niet altijd beter? Hoe creëer je de perfecte printmail in zes[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Met woorden verleiden Schrijftips voor uw presentaties, mailings & andere wervende teksten Author: Mark Van Bogaert Paperback 2013 264 Hoe stopt u kracht in uw wervende teksten? Hoe zorgt u voor positieve aandacht? Hoe motiveert u uw lezer om te doen wat u vraagt? In Met woorden[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Scanbaar schrijven Aandacht vangen van lezers met weinig tijd Author: Mark Van Bogaert Paperback 2016 232 Hoe kijkt uw lezer? Hoe leest uw kijker? En hoe trekt u uw lezer met weinig tijd toch uw tekst in? 'Scanbaar schrijven is een boek voor iedereen[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
De Conversation Company Gebruik de feedback van je klanten nu ook écht Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 252 Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Marketing Wake Up and Go with the Flow Author: Philip De Cleen Paperback 2023 350 Hoe blijf je als merk relevant in een markt? Hoe doorgrond je consumenten en zorg je voor tevreden klanten? Hoe maak je[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Retail. De digitale hysterie voorbij Ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant Author: Gino Van Ossel Paperback 2018 326 De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijn de norm. Steeds meer[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Sustainable Storytelling Van zuivere intenties naar een geloofwaardig verhaal met impact Author: Talita Kalloe Paperback 2024 288 Na het lezen van Sustainable storytelling weet je niet alleen hoe je authentiek betekenis geeft met een missiegedreven verhaal. Je[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Media en mentaliteit Author: Bart Pattyn Paperback 2014 288 Wat is groepsmentaliteit eigenlijk? Hoe beïnvloeden groepsemoties het communicatieproces? Gesprekken over de kwaliteit van de media breken we[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Journalistiek - Nieuwe editie Inleiding tot het vak Author: Ria Goris Guy Delforge Paperback 2016 322 Wat maakt een item nieuwswaardig? Waar haal je nieuws vandaan? Wat is een goed interview? Wat met deontologie? Bereid je je voor op een[...] Prijs:€ 27,99 In winkelmandje
101 schrijftips die je moest missen op school Voor meer aandacht, meer respons én meer speeltijd Author: Mark Van Bogaert Paperback 2022 184 Begin een zin nooit met 'En'! Vergeet in een opsomming de puntkomma's niet! Schrijf niet twee keer 'ook' in één[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
De strategische businessmarketeer Vertaalt verhalen naar kansen en ziet mogelijkheden tot verkoop Author: Frank Faassen Paperback 2023 216 Hoe wordt de rol van de businessmarketeer strategischer? Wat is de meerwaarde van businessmarketing voor sales? Hoe kan de[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
TOPgeMERKt Een grootse klantenbeleving creëren in zeven stappen Author: Katlijn Voordeckers Paperback 2021 224 Voor kleinere merken klinken grote theorieën over klantgerichtheid vaak hol en onbereikbaar. Toch is een sterke merkbeleving ook voor[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Own your story. Or someone else will. Personal branding en thought leadership voor professionals met een reputatie Author: ianka fleerackers Paperback 2023 248 Personal branding in het bedrijfsleven, het lijkt ongepast en egotripperij, of dat is alvast de opvatting van velen. En toch is het een sterk[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje