Lobbyen Inzicht, Invloed, Impact. Hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen Author: Karel Joos Paperback 2019 288 Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Zelf een podcast maken In 5 stappen van idee tot aflevering Author: Eva Moeraert Pieter Blomme Paperback 2021 134 Waarom is een goede podcast als een hamburger? Wat is het verschil tussen podcast en radio? Kun je rijk worden van een[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Met woorden verleiden Schrijftips voor uw presentaties, mailings & andere wervende teksten Author: Mark Van Bogaert Paperback 2013 264 Hoe stopt u kracht in uw wervende teksten? Hoe zorgt u voor positieve aandacht? Hoe motiveert u uw lezer om te doen wat u vraagt? In Met woorden[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Scanbaar schrijven Aandacht vangen van lezers met weinig tijd Author: Mark Van Bogaert Paperback 2016 232 Hoe kijkt uw lezer? Hoe leest uw kijker? En hoe trekt u uw lezer met weinig tijd toch uw tekst in? 'Scanbaar schrijven is een boek voor iedereen[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Customers the day after tomorrow Hoe trek je klanten aan in een wereld van AI, bots en automatisering Author: Steven Van Belleghem Hardback 2017 264 We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Meaningful marketing Het antwoord op het schisma tussen merk en consument Author: Bart Lombaerts Hardback 2018 120 74% van de merken mag zomaar verdwijnen, zonder dat de consument dat erg zou vinden. Reclamespots worden massaal doorgespoeld en meer dan[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Act human Waarom succesvolle organisaties investeren in langdurige relaties Author: Karel Demeester Sarah Steenhaut Jan Callebaut Hardback 2021 190 'Marketing is de kunst van het manipuleren van de zwakheden van de mens.' Dat is het beeld dat marketeers[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De power van post Hoe printmail hyperrelevant blijft in een digitale wereld Author: Tatjana Raman Katrien Merckx Paperback 2022 332 Hoe neem je printmail op in je mediacampagne? Waarom is digitaal niet altijd beter? Hoe creëer je de perfecte printmail in zes[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Het lijkt wel een film De ontwikkeling van de cinema in 100 films Author: Twan Arts Paperback 2023 280 Aan de hand van honderd films neemt Het lijkt wel een film! je mee in de betoverende wereld van de cinema. Hierbij passeren[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Omnichannel in retail Het antwoord op e-commerce Author: Gino Van Ossel Paperback 2014 320 Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Handboek Marketing Go with the flow Author: Philip De Cleen Paperback 2018 296 Hoe zorg je voor tevreden klanten?Hoe bind je klanten aan jouw merk?Welke rol speelt het digitale kanaal in het [...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
People always talk about reputations Merkreputatie in drie stappen Author: Frederik Picard Paperback 2020 143 Succesvolle merken slagen erin om mensen écht aan zich te binden, terwijl andere merken moeten zwoegen om overeind te blijven. Een merk[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Dit is content marketing Hoe met straffe content je business doen groeien Author: Bart Lombaerts Wouter Temmerman Koen Denolf Michel Libens Hardback 2020 278 Met interviews van internationale experts als Ann Handley, Robert Rose, Andrew Davis en Jesper Laursen. Met meer dan 200 cases[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Be the story Transmedia storytelling voor contentmakers Author: Tom Rumes Piet Sonck Paperback 2021 200 Met welke apps en tools giet je verhalen in een straffe vorm? Hoe maak je een grondplan voor een transmediaal verhaal? Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
De Conversation Company Gebruik de feedback van je klanten nu ook écht Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 252 Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Influencers(en) Who are they? Where can you find them? How to they light the fire? Author: Carole Lamarque Hardback 2018 152 Influencer marketing is trending. Marketing plans based on mouth-to-mouth advertising generate twice as many sales results. But not all of the[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Retail. De digitale hysterie voorbij Ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant Author: Gino Van Ossel Paperback 2018 326 De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijn de norm. Steeds meer[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Marketing Wake Up and Go with the Flow Author: Philip De Cleen Paperback 2023 350 Hoe blijf je als merk relevant in een markt? Hoe doorgrond je consumenten en zorg je voor tevreden klanten? Hoe maak je[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
500 woorden die iedereen moet kennen om de actualiteit te begrijpen Author: Marc Hendrickx Thijs Delrue Werner Goossens Paperback 2013 172 Iedereen kent het wel: wanneer je naar het journaal kijkt, mis je achtergrond bij bepaalde begrippen of wil je weten hoe bepaalde situaties zijn[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Storytelling Verhalen maken merken Author: Guido Everaert Paperback 2014 192 Al te vaak wordt in de marketingwereld een perspectief gehanteerd dat erg merk- en organisatiegeoriënteerd is. Waarna men zich de vraag stelt[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
500 gebeurtenissen die onze wereld veranderden Author: Marc Hendrickx Jo Bastiaens Paperback 2016 216 Of we het nu over terrorisme hebben, het economische klimaat of de toestand van het milieu: om inzicht te krijgen in de complexiteit van de[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Holy Trinity Events Een radicaal nieuwe methode Author: Peter Decuypere Andere uitvoering 2016 240 Een event organiseren is vandaag niet zomaar een podium vullen met zoveel mogelijk goden. De toekomst toont zich veel meer in het ontwikkelen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
In gesprek met ouders Een positieve relatie tussen school en thuis Author: Ingrid van Essen Anton Horeweg Paperback 2023 166 Hoe communiceer je met lastige of moeilijk bereikbare ouders? Welke systemische interventies bestaan er voor effectieve[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Media en mentaliteit Author: Bart Pattyn Paperback 2014 288 Wat is groepsmentaliteit eigenlijk? Hoe beïnvloeden groepsemoties het communicatieproces? Gesprekken over de kwaliteit van de media breken we[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje