Lobbyen Inzicht, Invloed, Impact. Hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen Author: Karel Joos Paperback 2019 288 Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Sociale media en journalistiek Author: Michaël Opgenhaffen Bart Van Belle Paperback 2020 224 Ook journalisten zijn in de ban van sociale media. Toch beperkt hun kennis zich vaak tot de basistechnieken. Tijd dus voor verandering.[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Zelf een podcast maken In 5 stappen van idee tot aflevering Author: Eva Moeraert Pieter Blomme Paperback 2021 134 Waarom is een goede podcast als een hamburger? Wat is het verschil tussen podcast en radio? Kun je rijk worden van een[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
How to story Storytelling voor journalisten Author: Tim Verheyden Tom Rumes Andries Fluit Paperback 2018 200 Verhalen vertellen is moeilijk. Vreselijk moeilijk. Toch heeft iedereen een verhaal dat, eens je de nodige tips en tricks op zak hebt, in[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Schrijven voor radio en tv Author: Patrick Pelgrims Paperback 2024 298 Radio- en tv-teksten worden maar een keer beluisterd. Ze mogen dus niet te snel gaan of onduidelijk zijn, en moeten de kijker-luisteraar[...] Prijs:€ 35,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Omnichannel in retail Het antwoord op e-commerce Author: Gino Van Ossel Paperback 2014 320 Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Handboek Marketing Go with the flow Author: Philip De Cleen Paperback 2018 296 Hoe zorg je voor tevreden klanten?Hoe bind je klanten aan jouw merk?Welke rol speelt het digitale kanaal in het [...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
People always talk about reputations Merkreputatie in drie stappen Author: Frederik Picard Paperback 2020 143 Succesvolle merken slagen erin om mensen écht aan zich te binden, terwijl andere merken moeten zwoegen om overeind te blijven. Een merk[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Dit is content marketing Hoe met straffe content je business doen groeien Author: Bart Lombaerts Wouter Temmerman Koen Denolf Michel Libens Hardback 2020 278 Met interviews van internationale experts als Ann Handley, Robert Rose, Andrew Davis en Jesper Laursen. Met meer dan 200 cases[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Be the story Transmedia storytelling voor contentmakers Author: Tom Rumes Piet Sonck Paperback 2021 200 Met welke apps en tools giet je verhalen in een straffe vorm? Hoe maak je een grondplan voor een transmediaal verhaal? Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Wat als de klant nee zegt? Praktische gids met antwoorden op alle bezwaren Author: Geert Delobelle Paperback 2023 192 'DE CONCURRENTIE IS GOEDKOPER', 'WE HEBBEN AL IEMAND VOOR DAT PROBLEEM', 'STUUR ONS EENS EEN MAILTJE', 'DIT IS VOOR ONS[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
500 woorden die iedereen moet kennen om de actualiteit te begrijpen Author: Marc Hendrickx Thijs Delrue Werner Goossens Paperback 2013 172 Iedereen kent het wel: wanneer je naar het journaal kijkt, mis je achtergrond bij bepaalde begrippen of wil je weten hoe bepaalde situaties zijn[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Storytelling Verhalen maken merken Author: Guido Everaert Paperback 2014 192 Al te vaak wordt in de marketingwereld een perspectief gehanteerd dat erg merk- en organisatiegeoriënteerd is. Waarna men zich de vraag stelt[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
500 gebeurtenissen die onze wereld veranderden Author: Marc Hendrickx Jo Bastiaens Paperback 2016 216 Of we het nu over terrorisme hebben, het economische klimaat of de toestand van het milieu: om inzicht te krijgen in de complexiteit van de[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Holy Trinity Events Een radicaal nieuwe methode Author: Peter Decuypere Andere uitvoering 2016 240 Een event organiseren is vandaag niet zomaar een podium vullen met zoveel mogelijk goden. De toekomst toont zich veel meer in het ontwikkelen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Social Media Smaakmakers Hapklare succesrecepten voor uw bedrijf Author: Nico Tempelaere Paperback 2021 110 Sociale media zijn niet meer weg te denken uit onze samenleving. We facebooken, tweeten en instagrammen erop los. Toekomstgerichte ondernemers[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
In gesprek met ouders Een positieve relatie tussen school en thuis Author: Ingrid van Essen Anton Horeweg Paperback 2023 166 Hoe communiceer je met lastige of moeilijk bereikbare ouders? Welke systemische interventies bestaan er voor effectieve[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De Mondriaan van Marketing Handboek voor geestverruimendemerkcommunicatie voor de conceptdenkeren marketeer van nu Author: Lisa van Noorden Paperback 2024 240 Marketeers, conceptdenkers en campagnemakers staan voortdurend voor de taak om doelgroepen te raken met buitengewoon creatieve[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
De Conversation Company Gebruik de feedback van je klanten nu ook écht Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 252 Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Influencers(en) Who are they? Where can you find them? How to they light the fire? Author: Carole Lamarque Hardback 2018 152 Influencer marketing is trending. Marketing plans based on mouth-to-mouth advertising generate twice as many sales results. But not all of the[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Retail. De digitale hysterie voorbij Ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant Author: Gino Van Ossel Paperback 2018 326 De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijn de norm. Steeds meer[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Marketing Wake Up and Go with the Flow Author: Philip De Cleen Paperback 2023 350 Hoe blijf je als merk relevant in een markt? Hoe doorgrond je consumenten en zorg je voor tevreden klanten? Hoe maak je[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Sustainable Storytelling Van zuivere intenties naar een geloofwaardig verhaal met impact Author: Talita Kalloe Paperback 2024 200 Na het lezen van Sustainable storytelling weet je niet alleen hoe je authentiek betekenis geeft met een missiegedreven verhaal. Je[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Met woorden verleiden Schrijftips voor uw presentaties, mailings & andere wervende teksten Author: Mark Van Bogaert Paperback 2013 264 Hoe stopt u kracht in uw wervende teksten? Hoe zorgt u voor positieve aandacht? Hoe motiveert u uw lezer om te doen wat u vraagt? In Met woorden[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje